Tel/Fax: 0244.587.456
Mobil: 0741.539.594/0731.328.473
Email: imobiliare@iadoconsulting.ro consultanta@iadoconsulting.ro
Societatea comercială IADO CONSULTING S.R.L.a fost înfiinţată în baza legii nr. 31/1990 republicată, la data de 17.04.2006. şi este înregistrată la Registrul Comerţului Prahova sub numarul J29/854/2006, cu codul fiscal 18591724, având ca obiect de activitate Activitati de consultant pentru afaceri si management– cod CAEN : 7414;
S.C.IADO CONSULTING S.R.L.. este persoană juridică română, având forma juridică de societate cu răspundere limitată cu unic asociat Iacob Tudora, cetatean roman.
Societatea îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legile române şi cu statutul societăţii. Durata societăţiieste nelimitată, începând de la data înmatriculării acesteia la Registrul Comerţului. Sediul social al societăţii este în Ploiesti, strada Malul Rosu, nr. 87 A, bl. 101C1, ap. 2
Capitalul social este de 200 RON.Capitalul social poate fi majorat pe baza deciziei administratorului prin aport în numerar sau în natură.
Exerciţiul economico-financiar începe la 1 ianuarie şi se termină la 31 decembrie al fiecărui an. Primul exerciţiu a început la data constituirii societăţii, iar bilantul contabil la 31.12.2006 a fost depus la Administratia Financiara Prahova.
Potrivit art. 15 din legea nr. 82/1991 – Legea contabilităţii – contabilitatea furnizorilor şi a clienţilor, a celorlalte datorii şi creanţe se ţine pe categorii, precum şi pe fiecare furnizor sau client în parte.
Cumpărările şi vânzările sunt atestate de factură sau chitanţă fiscală. Facturile de intrare sunt însoţite de notade intrare recepţie care atestă verificarea cantitativă şi valorică a bunurilor intrate. Notele de intrare recepţie sunt întocmite pe formulare editate de calculator şi respectă toate cerinţele formularelor tipizate.
Societatea înregistrează cumpărările şi vânzările în jurnale specifice, respectiv jurnale de cumpărări şi jurnalede vânzări.
Veniturile societăţii sunt obtinute in urma desfasurarii obiectului de activitate , cu preponderenta din activitatea de consultanta manageriala si de afaceri incluzand consilierea agentilor economici in vederea obtinerii unor finantari dar si activitati de promovare si dezvoltare imobiliara.
Astfel, la sfarsitul anului 2006, dupa numai 8 luni de functionare, societatea a inregistrat un profit net de 85370, 78 RON.
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A SOCIETĂŢII
Organigrama societăţii, la acest moment cuprinde, următoarele compartimente:
-Director
- Secretariat
- Financiar – contabilitate
- Serviciu Juridic – Resurse Umane – Protectia Muncii
- Marketing
Incepand cu 01.07.2007 societatea dispune si de o echipa mobila formata din 8 consultanti financiari cu statut de colaboratori.
MISIUNE. IMPACT ECONOMIC. OBIECTIVE
Obiectul principal de activitate al societăţii este, aşa cum am arătat şi în partea introductivă, consultanta manageriala si de afaceri.
La acest moment societatea si-a orientat activitatea catre imbinarea activitatilor de consultanta, agentii imobiliare si promovare si dezvoltare imobiliara, de aici reiesind nevoia acoperirii altor cerinte ale consumatorilor, respectiv finantarea activitatilor proprii, obtinerea diferitelor tipuri de credite si nu in ultimul rand, accesarea creditelor de tip ipotecar si imobiliar.
. Deoarece pentru clientii nostri timpul costă bani, am decis largirea pachetului de servicii oferit, scutind clientii de drumurile repetate la bănci pentru a obţine informaţii şi a afla ce condiţii trebuie să îndeplineasca pentru a avea acces la finantarea dorita.
Compania noastră doreşte să ofere clienţilor cea mai potrivită soluţie de finanţare, adaptată nevoilor fiecăruia şi în cel mai scurt timp.
Consultantii nostri colaboratori au o bogata experienta si ofera servicii de consiliere în alegerea tipului de finantare potrivita şi intocmirea dosarului de finantare. Printre produsele oferite de catre colaboratorii nostri, enumeram succinct:
-credit pentru investitii
Acest credit este solutia pentru finantarea achizitiei de achipamente, pentru inlocurirea sau modernizarea liniilor tehnologice de productie, pentru imbunatatirea dotarii cabinetelor profesionale cu tehnica si aparatura specializata sau pentru finantarea achizitiei, construirii sau modernizarii sediului, a spatiilor comerciale sau a unitatilor de productie.Creditul se acorda pentru achizitia de bunuri, autoturisme, auto-utilitare, echipamente etc., inclusiv serviciile conexe acestora necesare punerii in functiune
-credit pentru finantarea activitatilor curente
Asigurati-va rapid si simplu sumele necesare derularii continue a activitatii dumneavoastra, cu ajutorul capitalului de lucru! Derulati-va fara griji afacerea!
Prin acest credit va puteti asigura capitalul necesar derularii activitatii curente a societatii.
Pentru persoane fizice:
-creditul ipotecar/imobiliar
Creditul ipotecar este un credit acordat de banca pentru cumpararea, construirea, renovarea unor locuinte, cumpararea unui teren sau refinantarea creditelor cu aceeasi destinatie contractate de la alte banci.
Creditul se acorda pentru achizitia, renovarea, extinderea sau reconstructia de imobile ce vor fi utilizate in activitatea de baza a solicitantului.
-solutii de finantare personalizate
Pentru persoanele juridice Iado Consulting faciliteaza realizarea investitiilor de mare valoare, caracterizate prin structuri de finantare constituite in jurul unei companii de proiect, special infiintate, ceea ce formeaza unul dintre principalele lor elemente de atractie pentru investitori.
Avand in vedere ca marile investitii sunt orientate catre sectorul imobiliar, un alt obiectiv al nostru este relansarea pietei construcţiei de locuinţe prin mobilizarea şi atragerea instituţiilor bancare şi a investitorilor si vom continua, alaturi de societatile deja consacrate pe piata imobiliara romaneasca, procesul de formare, într-un cadru organizat, a pieţei creditului ipotecar în Romănia.
In scurta perioada de timp pe care am parcurs-o de la infiintare si pana in prezent am constatat că şi la noi oamenii sunt deschişi şi receptivi la metode noi de cumpărare şi de plată. Prin ofertele bancilor colaboratoare le vom putea oferi o alternativă celor care îşi doresc o locuinţă în proprietate.